Princess 01.182244.01.001 Digitale Airfryer 6L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.182244.01.001 Digitale Airfryer 6L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m*******@h******** 15-08-2023

Aanwinst voor mijn keuken

Ik heb de afgelopen weken de Princess Digital Airfryer 6L mogen testen. Het is een geweldige aanvulling in mijn keuken. Het gebruiksgemak is uitstekend, je kan gemakkelijk de tijd en de temperatuur instellen. De capaciteit van 6 liter maakt het perfect voor gezinsmaaltijden, dit komt goed uit want mijn kinderen en kleinkinderen komen een paar keer per week eten. En de gelijkmatige verwarming zorgt voor knapperige resultaten en daarnaast ook nog een stuk gezonder dan de frituur

Het design past goed in mijn keuken en neemt niet te veel ruimte in beslag. De verschillende programma’s helpen mij enorm, zo kan ik lekker gevarieerd koken. De kleinkinderen vinden voornamelijk de patatjes en de kippenpootjes erg lekker. De veelzijdigheid maakt het mogelijk om ook broodjes af te bakken of om een cake in te maken. Bovendien scheelt het veel tijd t.o.v. mijn oven.

Je hebt op een snelle, gezonde en makkelijk manier een heerlijke maaltijd op tafel. Kortom ik ben erg tevreden met deze airfryer en daarom zou ik het iedereen aanraden om de airfryer te kopen.

• Gebruiksvriendelijk
  • Snel

s***********@h********** 14-08-2023

Ik heb dit product mogen testen en toen ik de airfryer binnen kreeg viel mij meteen op wat een mooi apparaat het is
In het begin bij het zien van al die verschillende functies dacht oké dat word wat maar bij het aanzetten wijste alles voor zich
Werd snel warm en het eten was zo klaar
Fijn dat er zoveel functies opzitten ook voor elk wat wils

Didrik 13-08-2023

Fijne airfryer met een goede grootte

Ik ben zeer tevreden over de Airfryer, het is qua grootte perfect om voor meerdere personen eten in te bereiden. We gebruiken de Airfryer voor allemaal verschillende soorten eten. Van afbakbroodjes tot aan aardappels en vlees, je kunt er super snel eten in klaar maken. Ook is de verstelbare onderplaat ideaal voor kleine stukken eten, je kunt de plaat boven in de bak plaatsen waardoor het eten nog sneller klaar is. Al met al een fijn apparaat met een goede grootte en een gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• Grootte
  • Gemakkelijke bediening
  • Verstelbare onderplaat

Minpunten

• geen

Hillie 11-08-2023

Een aanrader !

Wij mochten de afgelopen week een Princess airfryer testen en wat een genot was dat. Onze oude is klaar om afgevoerd te worden omdat hij niet schoon te krijgen is helaas. De Princess airfryer is super glad en zo schoon na gebruik. Wij hebben er al verschillende dingen in gemaakt en vooral de frietjes en snacks natuurlijk. Dat doet hij gewoon goed. Wij gebruiken dan wel de snacks en friet speciaal voor de airfryer want dat geeft het beste resultaat. Maar ook vlees en gebakken aardappeltjes komen er prima uit. Er zit wel een klein verschil in baktijden ten opzichte van mijn oude airfryer welke altijd precies klopte met de verpakking van het eten wat er ging. Na een tijdje gebruiken weet je natuurlijk precies hoelang je iets er in doet dat is gewoon even kijken en bijstellen. Het is een heerlijk apparaat.

Pluspunten

• schoonmaken
  • design

Gerda 10-08-2023

Een goede airfyer!

Voor Review.nl heb ik een airfryer mogen testen. Zelf heb ik nog nooit een airfryer gehad, hierdoor was ik erg benieuwd hoe gemakkelijk dit zou zijn. Na het open maken van de doos viel mij al snel op dat de 6L inhoud voldoende is voor twee personen. Dit bleek ook uit meervoudig gebruik.

Voor mij was het grootste voordeel dat de gerechten uit de airfryer minder vet zijn dan een gerecht uit de koekenpan of frituurpan. Dit merkte ik al bij de krieltjes, deze waren ook gelijk een stuk knapperiger en eigenlijk ook lekkerder dan uit de koekenpan.

Het schoonmaken van deze airfryer gaat prima, dit komt mede door het gekozen design. De airfryer is makkelijk te gebruiken, je hebt verschillende programma's erop staan. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om zelf de temperatuur en tijd in te stellen.

Om het al vind ik het zeker een goede aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijk te reinigen
  • Voldoende inhoud

Minpunten

• Soms te hard als je de bodem omhoog zet

g***********@o********** 10-08-2023

zeker een aanrader

De Digitale Airfryer 6L is zeker aanrader. Is fijn is gebruik. Alles is heel duidelijk hoe je ziet hoe je het moet gebruiken. je heb verschillende keuzes wat je maar wilt wat ook super handig is en je hoeft er niet bij te staan, er is een mooie timer op zodat je verder kan koken. Je kan er lekker veel in doen wat altijd makkelijk is en al helemaal voor wat grotere gezinnen! Daarnaast je kan zet hem in de keuken en past overal bij is een mooie kleur.

Pluspunten

• verschillende functies
  • timer

Maria 10-08-2023

Goed product, echt een aanrader

De afgelopen periode heb ik de Princess Digital Airfryer 6L mogen testen en ik waar ik van te voren nog niet goed wist of ik er echt veel gebruik van zou gaan maken, ben ik zeker om, een airfryer is wel echt een handige toevoeging voor in je keuken. Het is eigenlijk een razendsnelle oven, die nóg sneller is dan een gewone (inbouw en/of combi) oven.
Ook het opwarmen gaat erg snel, ik heb diverse standen geprobeerd maar voor elke stand geldt, wacht zo’n 2/3 minuten en dan is de airfryer op temperatuur. Let wel op de kooktijden, want hij is krachtiger dan een gewone oven en daardoor gaat het ook een stukje sneller. Staat er op een verpakking dat iets 10-12 minuten moet garen, dan kan dit zomaar binnen 8/9 minuten al klaar zijn. Na gebruik koelt het apparaat redelijk snel af, even de mand eruit halen en dan kan je alles gemakkelijk afwassen.

Vlees blijft in de airfryer verrassend mals en sappig, zelfs lekkerder dan uit een pan. Het afbakken van broodjes gaat ook zeer gemakkelijk en wederom snel. Ze zijn krokant en gaar van binnen. Ook een quiche kan je gewoon in de airfryer maken. Er zitten diverse programma’s op waardoor je ook standaard programma’s voor vis, vlees, frietjes of baksels kan aanzetten zonder er zelf over na te denken. Echter heb ik ze nog niet allemaal kunnen uitproberen.
Conclusie, ik ben zeer tevreden over deze airfryer.

Pluspunten

• Eten is snel klaar
  • Veel programma's om uit te kiezen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Kwaliteit van eten is erg goed

Minpunten

• Soms bakt alles net iets té hard

Anne 08-08-2023

Super fijn apparaat

Als enthousiaste kookliefhebber heb ik de Princess Digitale Airfryer van 6 liter grondig getest en ik deel graag mijn bevindingen met jullie. Ik was een beetje sceptisch over een airfryer maar al mijn vriendinnen zijn er lyrisch over. Ik heb ondertussen er patat, frikandellen, kip en groente in klaargemaakt. Ik merk wel dat ik het heel makkelijk vind en na een lange werkdag dat het wel fijn is dat ik niet steeds naar de keuken hoef te lopen. Met een inhoud van 6 liter was de airfryer ruim genoeg om grote porties te bereiden, wat handig was voor gezinsmaaltijden of bijeenkomsten. Het schoonmaken van de airfryer was relatief eenvoudig, wat ook erg fijn is na een lange werkdag. De digitale bediening was gemakkelijk te begrijpen. Het LED-display was helder en duidelijk, en het aanpassen van de temperatuur en de kooktijd was eenvoudig. Kortom, ik kan iedereen deze airfryer aanraden. Deze grootte is zeer geschikt voor gezinnen.

kyara.oomens@gmail.com 31-07-2023

Makkelijk mee te nemen, goede kwaliteit

Ik zit veel op de weg voor mijn werk en ik ben weinig thuis omdat ik ook op andere locaties moet overnachten, voornamelijk campings. Ik heb deze airfryer mee genomen omdat ik geen keukenapparatuur heb op locatie. Ik vind het een ontzettend fijn ding omdat het licht van gewicht is en ik het zo in de auto kan zetten. Het is makkelijk te gebruiken. Ik hoef het niet uit te leggen aan mijn team. Iedereen maakt er gebruik van. We bakken friet, brood, appeltaart en warmen snachts nog wel eens een snelle hap op zoals een pizza. Het bedieningsscherm is makkelijk te gebruiken en geeft licht. Daarom is het goed te zien in het donker. De mand is wat klein voor ons hele team om uit te eten, maar we bakken meerdere keren achter elkaar. De gerechten zijn lekker knapperig zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Goed bedienscherm
  • Knapperige gerechten
  • Werkt vlug

Minpunten

• Beetje klein voor een heel team

p*************@h********** 28-07-2023

Top apparaat

Wat een topproduct!

Ik heb de airfryer mogen testen en toen ik het apparaat uit de doos haalde viel meteen het strakke design op. Daardoor wordt het een echte eyecatcher in je keuken. De inhoud van de ‘frituurbak’ is 6 liter wat een mooi formaat is voor 2 personen. Je kunt er precies genoeg aardappelen e.d. in kwijt.

Het bedieningspaneel is heel duidelijk, dus perfect voor mensen die, net als ik, er niet van houden het instructieboekje te lezen. De temperatuur en de tijd instellen is een fluitje van een cent, maar je kunt ook gebruikmaken van een van de vele voorgeprogrammeerde programma’s (let er dan wel even op dat dit overeenkomt met wat de verpakking van het gerecht aangeeft).

De airfryer maakt geluid terwijl hij aan staat, maar is geen storend hard geluid. Daarnaast is de ‘frituurbak’ na gebruik eenvoudig schoon te maken. Let op: hij mag niet in de vaatwasser. Het rooster dat in de bak hoort mag wel in de vaatwasser. Mooie bijkomstigheid: het rooster kun je op 2 verschillende hoogtes plaatsen, handig!

De airfryer is zo goed als direct op de juiste temperatuur zodra je de airfryer aanzet. Dat scheelt in vergelijking met de lange voorverwarmtijd van een oven veel stroom en dus geld. Daarnaast zijn gerechten veel sneller klaar dan wanneer je die in de pan zou bakken of in de oven zou garen.

Ik ben blij dat ik het product heb kunnen testen en twijfel geen seconde meer aan de voordelen van een airfryer!

Ik kan deze airfryer iedereen aanraden!